2012. október 23.

56. fejezet

Ez a rész elég vegyes lett, de jobbat most nem tudtam írni, nézzétek el. Már csak pár fejezet van hátra a történetből, annyit elárulok, hogy nem azzal fog végződni, hogy a srácok elmennek. Szerintetek happy-end vagy depi-end lesz? Ti melyiknek örülnétek jobban? Válaszaitokat szívesen várom! A részt tulajdonképpen Harry I Can't Change tetkója ihlette. nem lett hosszú, de tényleg már csak nagyon kevés rész van hátra, azok ígérem, sokkal hosszabbak lesznek és eseménydúsak is. Jó hír azoknak, akik olvassák a One Love-ot: félig kész van az új rész, így lehet, hogy nem pénteken kerül fel, hanem előbb.

Nem tudok változni
Harry Styles
Nagyjából, úgy igazán csak másnap fogtam fel, amit Eleanor mondott. Igaza volt, de nem tudok változni. Lehet, hogy a génjeimben van, vagy ez csak átmeneti állapot, de nem megy. A legrosszabb, hogy emiatt elveszíthetek egy olyasvalakit, aki fontos nekem. Az az igazság, hogy nem is próbálok megváltozni. Be sem merek számolni a többi kalandomról a fiúknak, mert fülön csapnának.  Egész álló nap magamban őrlődtem. Tanácstalan voltam. A legjobbnak azt láttam, ha esetleg beszélek Diával, és elmondom neki őszintén, mit érzek. Megbántani viszont nem akarom.

-  Harry, hol jársz? – legyezett a szemem előtt Louis. Na, Ő az, aki nagyon idegesített az elmúlt pár órában, a beszólásaival főleg.
-  Ott, ahol te nem. – válaszoltam neki, majd faképnél hagytam.

Fejemre tettem egy sapkát és felvettem egy napszemüveget hogy ne ismerjenek fel. Paul-al úgy beszéltem meg, hogy próbára visz, de idő közben írtam egy sms-t Dianának, hogy találkozni szeretnék vele.
Egy nagyon pici, kevésbé ismert kávézót szúrtam ki, ott pont jó lesz. Arra csak öregek járnak, viszont finom a kávé és a teasütemény. Ja, és a fotósok sem pofátlankodnak.

-  Szia! Hogy sikerült a tegnapi próba?- Dius gyönyörű volt, mint mindig. Nagyon bírtam, hogy Ő még egy szakadt göncben is jól nézett ki, az arcáról mérhetetlen kedvesség sugárzott, még akkor is, ha az ember tudta, hogy belül majd’ felrobban.
- Jól, köszönöm. – mindketten helyet foglaltunk a kis asztal mellet. – És neked hogy sikerült az első tanítási nap?
- Ne is mond. – forgatta meg szemeit, mire elmosolyodtam. Ilyenkor jövök rá, hogy hülye vagyok, hogy elhalasztom Őt. Nála jobbat keresve se talál az ember.
-  Ennyire rossz volt? – kérdeztem, míg a pincérnő felvette a rendelést.
-  Annál is rosszabb.

Kifaggattam, hogy valójában mi is történt. A suli sosem lehet jó, de szegénynek meg pláne ne, hisz a tanulás mellett a sok beszólogatást is el kell viselnie, ami nem könnyű feladat. Tudom, mert én is rendszeresen olvasom az olyan tweeteket amiben a halálomat kívánják. Nem szép érzés fog el közben.
Csak halasztottam és halasztottam a témát, amiről beszélni akartam. Úgy éreztem, ideje lenne felhozni.

- Figyelj, beszélhetnénk erről a Cara-ügyről? – látszik rajta, hogy érzékenyen érinti a téma, de muszáj beszélnünk róla.
-   Beszéljünk. – egyezett bele.
-  Hát jó. Próbálok, nagyon is, de nem tudok változni. Szeretlek, de egyszerűen bennem van az, hogy ha látok egy jó csajt ágyba vigyem. Nem akarlak bántani, és nagyon szeretlek, de lehet, jobb lenne neked nélkülem. – semmi, de semmi kedvem nem volt szakítani, és úgy éreztem, ha most ennek vége, akkor nekem is. Hat hónapja járunk, de ez alatt a hat hónap alatt kétszer annyit tanultam, mint 18 év alatt. Nem hittem eddig abban, hogy tényleg van valaki, aki nekem való, de ezek szerint van. Csak én nem vagyok elég hozzá.
-  Szakítani akarsz? – rezzent össze az arca. Bárcsak látná a gondolataimat, akkor tudná, hogy eszem ágában sincs kimondani azt a szót.
-  Nem, hisz szeretlek, és nem bírnám ki nélküled, de holnap megyünk vissza Londonba. Nem érdemellek meg téged, egyik földrészről a másikra, pedig elég nehéz csak úgy elutazni. Azt nem kérhetem, hogy gyere velem, hisz itt az életed, itt laksz, és nem rángathatlak ide-oda. – annyi mindent tudtam volna még mondani, de akkor éjfélig is itt ültünk volna.
-   Ahogy akarod. Hánykor indultok holnap? – kecsesen felállt, a vállára vette a táskáját, amiből kivillant egy kémiakönyv.
-  Délelőtt fél tíz. – álltam én is fel.
-  Ott találkozunk.

Sarkon fordult és elment. Most megbántottam, vagy mi? Mindig azt mondta, legyek őszinte vele. Az voltam, de elszúrtam. Tényleg nem érdemlem meg. Asszem, megyek El-hez, ismét. Tuti, leszedi majd a fejem, de nem érdekel, érte bármit megteszek. A hotelben el is kezdtem keresni Lou-t és El-t, de helyettük egy igen nem kívánatos személybe ütköztem. Előre éreztem, hogy ennek nem lesz jó vége, de mire csendben elmentem volna észrevett, és odaköszönt. 

10 megjegyzés:

  1. Ez a rész nagyon szomorú :(
    Én nem szeretném hogy vége legyen kettejük között :/
    Lehetne Happy end a vége avgy valami olyasmi :)
    Remélem Harrynek sikerül megmaradni Diana mellett! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Bocsánat, nem akartam olyan szomorúra, de ilyenre sikerült. Én sem szeretném, hidd el, viszont nagyon töröm a buksim, hogy legyen tovább.

      Törlés
  2. Én most nagyon utálom Harryt. Nem lehetne, hogy Diana megcsalja (elég egy csók is, amit Harry lát) és ettől Harry teljesen megváltozik, vagy valami. Nem??
    Egyébként imádom a történetet, csak így tovább ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jaj, ne mondj ilyet, Harry-t nem lehet utálni :D Diana nem fogja megcsalni, annyit elárulok most, viszont egy-két taslit fog majd kapni. Hopp, ez titok lett volna.
      Így is sokat mondtam, inkább befogom, mielőtt kifecsegek még részleteket.
      Köszönöm szépen, próbálok így folytatni! :)

      Törlés
  3. Szia, drága Diana!♥
    Most mérges vagyok...nem rád...hanem Hazz-ra :@ Hogy lehet ilyen genyó? :O Oké, megértem, hogy a távolság miatt mondta ezeket meg hogy nem tud megváltozni, de azért ez nem volt szép tőle :(( Még jó, hogy Dia faképnél hagyta :) Én is ezt tettem volna a helyében, az biztos :D
    Na, kíváncsi vagyok, ki az a nem kívánatos személy :D ...van egy-két sejtésem, nem azért :))

    Ha engem kérdezel, biztos happy end lesz a vége, mert nem tudom belőled kinézni azt, hogy valami depis hangulatú fejezettel zárnád le a sztorit :)

    Jaj, ma fellépés és iszonyú ideges vagyok :SS Próbálom elterelni majd a gondolataimat, remélem, nem sírom el magam. - ovi óta rossz szokásom, hogy ünnepségeken elsírom magam :P Bár, a próbán egész jól ment...de élesben? :O #nemakaraklebőgnimásokelőtt :)

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Macy!
      Reméltem, hogy nem rám vagy mérges, vagyis inkább gondoltam. A genyóságról annyit, hogy a környezetemben lévő fiúk adtak ihletet hozzá, így nem meglepő. Őket kéne megkérdezni, miért ilyen genyók :D
      A nem kívánatos személy..szerintem jók a sejtéseid, lesznek még bonyodalmak miatta.

      Őszintén, még én sem tudom. Eddig abban gondolkodtam, de valószínűleg írok egy depi-end kiadást is, aztán majd meglátom, milyen hangulatom lesz.

      Így utólag is remélem, hogy jól sikerült a fellépésed. Én ballagáson sírtam rettenetesen, sőt, már hüppögtem. Olyankor jön rá az ember, mennyire fognak hiányozni a hülyék, akik az osztálytársai. Amúgy nem vagyok egy sírós típus, de akkor nem tudtam visszatartani.

      Törlés
  4. Hát ezzzzz!!!! Komolyan én nagyon is Happy end párti vagyok! Béküljenek ki. Harryre pedig én is haragszom, hisz Diana olyan kedves és egymáshoz illenek. :-) Hamar kövit. Kiváncsi vagyok :-D.
    Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hű, hát szerintem itt nagyjából mindenki happy-end párti, én is hajlok afelé. Annyi szent, hogy nehéz lesz megírni az epilógust, hisz nagyon fáj a szívem a történetért. A következő részben kiderül, kibékülnek-e.
      Igyekszem pénteken feltenni az új fejezetet, addig is gondolkozom az epilóguson.

      Törlés
  5. Fuu hát örülnék a Happy End-nek, mert mostanában inkább olyan blogokat olvastam, amiknek elég szomorú lett a vége. :/ Egyépként nem kezdesz egy új 1D-s blogot? Ugyanis imádom a blogod és nagyon sajnálom hogy vége lesz..:/ Viszont JB-ért nem vagyok túlságossan oda, de max ha úgy adódik akkor beleolvasok.:) Viszont vissza térve a mostani részre..:D Nagyon tetszett ez is és remélem Harry észez tér és kibékül Dianaval. Meg azt is hogy nem fekszik le mindnkivel.. Nagyon várom a kövit! :)) Szandii.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Erősen gondolkodom, hogy mi legyen a vég, bár ez majd az epilógusból fog kiderülni. 1D-s blogon gondolkoztam, de még nem jutottam semmire. Semmi gond, ha nem bírod JB-t, próbálom azt a történetet úgy megírni, hogy elviselhető legyen benne :D Ettől függetlenül örülök, ha annak ellenére, hogy nem szeretitek Justin-t, azért beleolvastok, sokat jelent. Ha Justin nem is kap, én kérnék szépen egy esélyt tőletek :$
      Igyekszem sietni, ha minden úgy adódik pénteken jön az új rész.

      Törlés