2012. szeptember 23.

46. fejezet

Sziasztok! Végre sikerült gépközelbe kerülnöm és kitenni a részt, és a díjakat is, amiket kaptam. Itt is köszönöm Sunshine-nak, Alexa L. Wozde-nek, FantasyGirl-nek és Macy Claudia Morrow-nak! Sokszor mondtam már, hogy minden díj sokat jelent, ez is. Az előző részhez kaptam egy szép kommentet Macy Claudia Morrow-tól, amit köszönök, nagyon jó érzés ilyet olvasni, most te sirattál meg engem a sok dicséreteddel. És persze köszönöm a többieknek is akik olvasnak. Akkor éljen California! és a profi cikkírói tudásom, amit most sem hagyhattam ki.

Welcome to California!
Viva Kalifornia! Az Las Vegas, de mindegy. Azon kívül, hogy rohadtul fáj a seggem, semmi bajom. Sikeresen leszálltunk a repülőtéren, ahol még azt gondoltam, az első utam a vécére vezet, de aztán nem így lett. Szerencsére elmúlott a hányinger, így már csak – tényleg – a seggem fáj. Valahogy abszolút nem ment a gondolkodás a tinilányok sikolyai közepette. Zayn mellett botorkáltam idegesen és zavarban. Nem tudtam mást tenni, mint lehajtani a fejem. Másfél órás kavarodás után életben eljutottunk a hotelig. Nem hittem volna, hogy ezt túl lehet élni. A csicsás hotelszobában pakolgattam ki. Kopogásra kaptam fel a fejem. Gőzöm sincs, ki jöhet ilyenkor.

- Meglepi! – hirtelen fel sem ismertem az előttem álló szőke (!) lányt. Ahogy jobban szemügyre vettem, rájöttem, ez Lea.
- Anyám..- néztem rajta végig még párszor. – Szőke haj?
- Eltaláltad. – mosolygott, mint a tejbetök. – Hol van Harry?

Emlegetett szamár mindig megjelenik. Ezesetben Harry trappolt ki a fürdőből.

-  Styles. – méregette Lea lekezelően a göndörkét, ahogy azt Haz is tette.
-   Miller. – vágott egy fintort.
-  Figyu, nem jössz le a partra egy kicsit? Régen voltál már. – Lea sosem volt oda Harryért, főleg, hogy tudta, milyen, ezt viszont végképp nem értem. Olyan lekezelőség, gúny volt mindkettőjük hangjában. Érdekes. – Lent várlak. – basszus, megint elbambultam.

Irány a part. Felvettem a bikinit, amit Hazza vett még. És jó volt! Csodálatos.
Hiányzott minden itt. Nem volt lehangoló az idő, a parton rengeteg kedves ember volt és azért elszaladt velünk is a ló. Az órák repültek, csak azt vettem észre, hogy egy bolt előtt énekelünk és beszélgetünk. Más nem is maradt meg bennem, csak annyi, hogy felmentem a szobámba, és vizesen bedőltem az ágyba.

Harry szemszöge
Ezt abszolút nem néztem volna ki Dianából. Bár én örülök neki, hogy ilyen, de a többiek nemigen. Mert sem Eleanor, sem Danielle, sem Perrie nem bulizik. Na ne etessenek már ilyennel. Nem vagyok hülye.

-   Ismét egy cikk. Olvasd. – ezt volt a nyolcadik cikk, amit Lou mutatott. Egyben a legdurvább is, tele hamis és alaptalan dolgokkal.

      A One Direction tegnap érkezett meg a filmek városába, Los Angelesbe, a héten tartandó MTV VMA díjátadójára. A fiúkat és velük érkező barátnőiket nagy tömeg fogadta a repülőtéren. Louis Tomlinson barátnőjével az oldalán próbált kijutni a reptérről, Liam Payne Danielle Peazerrel bujkált egy pulóver alatt. Sokan már fennakadtak azon , hogy Diana Jones, aki a banda göndör tagjával, Harry Stylesszal jár, nem barátjával, hanem Zayn Malikkal társalgott a reptéren, láthatóan elég megviselten. Ezek után a pletykákat lecsendesítő képeket, üzeneteket vártunk, de ehelyett egy vad buliba csöppentünk, Jones főszereplésével. Diana, és a szintén ex-One Directionös barátnő, Lea Miller kirúgtak a hámból és alkohollal nem spórolva elég jó hangulatot teremtettek egy kis poros utcán. A rajongók támadják a lányt, miszerint nem így kéne viselkednie, és nem példakép. „Ezzel csak azt mutatja, hogy Harrynek csak ’arra’ kell” – olvashatunk számtalan ilyen megjegyzést az interneten.

Rettentő gáz, hogy ilyet képzelnek rólam. Csak ’arra’ kell? Ha ezen múlna, már fél Angliát ágyba cipeltem volna, de nem ezen múlik. A képek elég érdekesen, beismerem, de egy átlagos tizennyolc éves sokkal többet bulizik ennél. Láttam esélyt a VMA-ra, de ezek után kizárt, hogy beengedik oda. Bár, becipelem én magam is, nem kell ahhoz a menedzsment, van elég eszem.

Nem zavart, hogy bulizott. Mindenki bulizik. Említettem neki, természetesen kiakadt. Én is kiakadnék, ha a fél világ gyakorlatilag leribancozna. Bár, fiú vagyok, szóval nem lehetek ribanc. Bár, lehet van erre is egy kifejezés... inkább hagyjuk. Ennél jobban izgat hogy kipéciztek. Nem akarok bántani senkit sem, de Eleanorról száz és száz bulis kép kering a neten, Ő miért nem ribanc? Félreértés ne essék, bírom El-t, de ez igazságtalan. Két interjúnk lesz ma, holnap pedig a díjátadóra megyünk. Miért érzem, hogy fel fog vetődni ez a téma is? Férfi megérzés? Olyan nem csak nőknél van? Női megérzés?! Ezek szerint nem.

-   Harry, láttunk pár cikket a barátnődről..
-  Szerintem ez normális. – hopp, bejött a tippem. Idegesen vakargattam a fejemet. Meleg volt a sapka alatt, amit a rádióinterjú alatt viseltem, nem hittem, hogy ilyen jó idő van itt. – Mármint, mindenki bulizik, 18 évesek vagyunk, mind abban a korban, amikor ezt még elnézik. Ettől még nem kell utálni senkit sem. – direkt nem tértem ki Diára névszerint, tuti csámcsogtak volna rajta.

Egy interjú kész. Késésben voltunk, villámgyorsan futottunk a következő interjúra. Bőszen sminkeltek és próbálták – csak próbálták - eltüntetni a bőrhibáimat (pattanás, a gyengébbek kedvéért). Köhögőrohamot kaptam a sok púdertől.

-   Harry? – amint hallottam a női hangot, abbamaradt a köhögés. Felfogni nem tudtam, hogy mit keres Ő itt. Megfordulni sem mertem. Hogy a fenébe keveredett ide?

4 megjegyzés:

  1. Szia, Diana♥!
    Ugyan, csak az igazat mondtam...ne sírj, nem rossz dolog, ha az ember agyondicsérik :)♥
    I.M.Á.D.T.A.M!♥, mint mindig :)
    Los Angeles, akkor party ezerrel :P :D Ezen a cikken én már meg sem lepődtem...még hogy ex-One Direction barátnő...pfúú, de szeretem a médiát...csakúgy, mint fene a malacot :) :D
    A vége izgalmasra sikeredett...fogalmam de nincsen, hogy ki lehet az a nő :D' :S Talán Diana, vagy esetleg Ashley vagy még jobb: Caroline? :) :DD
    Jókor kell abbahagyni, csajszi...húzod itt a jónép agyát... :P♥

    Várom a folytatást, jó tanulást és sok-sok jó jegyet!♥

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
  2. úristen.:O Ki az? :OO Nagyon kiváncsi vagyok a folytatásra!*-*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett ez a rész is! :) Nekem valahogy Caroline ugrott be a végét olvasva.. hát kiváncsi vagyok ki lesz az :D Szandi xx

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett ez a rész csak úgy mint a többi ;)
    Nekem is Caroline ugrott be de remélem nem ő az :D
    De nagyon izgatott vagyok és várom a folytatást :)
    Tündi .xx

    VálaszTörlés