2012. szeptember 17.

44. fejezet

Sziasztok! :) Bocsánat, hogy most hoztam részt, de továbbra is próbálok kétnaponta tenni újat, de nem megy, a híres neves iskola miatt. Mennyire szeretem, komolyan. Élmény bejárni oda. Na de hogy egy kis izgalmatok is legyen, szándékosan nem írtam bele, mi lett a teszt eredménye: törjétek a fejetek! Aztán csak ügyesen :) Love, Diana.

Mindennek vége? Minden megy tovább?
Reggel megint fejfájásra ébredtem. Nem voltam rosszul, nem volt hányingerem, az étvágyam is normális volt, így nem hittem hogy terhes lehetek. Azért mégis ott motoszkált a fejembe, hogy a lehetetlen is lehetséges. Úgy döntöttem, veszek egy terhességi tesztet, akkor végre kiderül, hogy mi a helyzet. Mert jelenleg fogalmam sincs, hogy mi van.

-  Jobban vagy már? – még mindig kicsit kómásan faltam be a második tál müzlimet. Harry egy szál alsógatyában lézengett végig a konyhában, de ez most valahogy nem tudott izgatni.
- Valamennyire igen. Azon gondolkoztam, hogy vennem kéne egy terhességi tesztet. – a terhesség szóra eléggé meglepődött, hisz sem Ő, sem én nem hittük, hogy az lehetek.
-  Ezt nem értem. – ült le mellém és öntött magának a müzliből. – Mármint, nem lehetsz terhes. Tudod, van az a gumiból készült tárgy, amit ajánlatos használni, és amit használunk is.
-  Tudom, de szeretném már tudni, hogy mi a bajom. – eltoltam a tányért magam elől.

Összeszedtem magam, felöltöztem, gyorsan összedobtam valami normális hajat és már mentem is a gyógyszertárba. Rettentő kíváncsi voltam, tiszta vizet akartam önteni a pohárba. Belegondoltam abba is, hogy mi lesz, hogyha tényleg babát várok. Nem tarthatom meg, túl fiatal vagyok. De szívem sem lenne elvetetni.

Gondoltam, ha már a városban vagyok, körbebámészkodom. Elsétáltam nem egy újságosstand mellett és persze, hogy az újságok a One Directionnel voltak tele. Csoda is lett volna, ha nem Ők vannak mindenhol.

Egyre idegesebb lettem a teszt miatt, és amiatt, hogy most mi lesz, ha pozitív lesz. Ott van Harry karrierje, nem lehet még apa. Az is frusztrált, hogy valaki mindig fotózott. Nem értem miért, de idegesítő volt. Sosem voltam hozzászokva ehhez, gyakorlatilag néha leszédülök majdnem a járdáról a sok vakutól. Mire jó ez?..

Egyre jobban idegesített a dolog, és nagyon már várni sem bírtam, de túlságosan féltem az eredménytől. A stúdió felé vettem az irányt, ahol a srácok az új dalaikat veszik fel. Halkan belopakodtam. Sikerült, senki sem vett észre a fiúk közül. Niall, Zayn és Louis valamin tanakodtak, Liam kajáért ment, Haz viszont éppen az egyik számot énekelte. Annyira beleélte magát, hogy észre sem vett.

-   Mosolyogj! – kiabáltam neki, miközben próbáltam lefotózni.
-    Szia csajszi. – egy csókkal köszöntött, majd szorosan magához ölelt.
-  Hogy ment a felvétel? – közben kimentünk a stúdióból az egyik kisebb  szobába, ahol lehetett pihenni, enni, inni.
- Egész jól. – helyet foglalt az egyik fotelben, a lábait lazán feltette az asztalra és úgy bámult.
-   Vettem tesztet. – belül remegtem szinte.
-   Milyen tesztet? – egy női hang szólt a hátam mögül. Tudtam, hogy a 1D menedzsere az, akiről már annyit hallottam.
-   Nem érdekes. – Harry azonnal felállt és látszott rajta, hogy fél a nőtől.
-   Szeretném, ha tudnád, Diana, hogy nem jöhetsz a VMA-ra. – mutogatott rám.
-   Mégis miért? – kérdeztük egyszerre.
-  Mert nem. Felejtsétek el. Ja és ha legközelebb sétálgatni akarsz, vegyél álruhát, mert az egész internet azzal van tele, hogy terhességi tesztet vettél. – azzal távozott.

Honnan tudták meg, hogy azt vettem? Úristen, ez ijesztő. Rosszabb, mint az FBI, komolyan. Most ráadásul az is aggasztott, hogy a menedzser megint elintézte, hogy ne legyünk együtt. Hurrá. Annyira kedves nő. Döntést kellett hoznom: ha elmegyek, nem jöhetek vissza, ha viszont maradok, akkor meg nem látom Hazzát. A VMA-ra semmiképp sem mehetek, így ez kilőve, de ott van Lea is.
-  Csináld meg a tesztet. Tudjuk meg. – szakított ki Harry a mélázásomból.

Idegesen mentem el a mellékhelyiségbe. Percek teltek el az eredményig, de olyan volt mintha évek múlnának. A kezem remegett, totál izzadtam és ideges voltam.

-  Már biztos van eredmény. – suttogtam. Tíz perce ültem az asztal előtt, amelyiken a teszt volt.

Remegve néztem az asztalra. Közben gondoltam arra, hogy itt most vagy mindennek vége, Harry és az én életemnek is, vagy minden megy tovább..

3 megjegyzés:

  1. Diana minden elismerésem a tiéd! ;)
    Ez iszonyat jó rész,komolyan mondom hogy végigizgultam az egészet :))))
    annyira kíváncsi vagyok hogy mi lett a teszt eredménye :)
    Várom a kövi részt ;)
    Puszi Tündi

    VálaszTörlés
  2. Szia, drága Diana♥!
    Hát, meg kell hogy mondjam... I.M.Á.D.T.A.M!!!!♥
    Annyira szuper lett, hogy az leírhatatlan:)♥
    Megválaszolatlan kérdések...és megválaszolatlan válaszok, ez tetszik :DD♥
    Haz irtóó édes ezen a képen:)♥ Nem kicsit olvadtam, főleg attól a mosolytól... kaparjon valaki össze kiskanállal és tegyen összetetté!♥
    A bloggerinák/bloggerek legrosszabb szokása, hogy a legizgalmasabb résznél hagyják abba a részt...ebbe én is belecsöppentem, egyszer-kétszer :) :P

    Várom a folytatást, mint mindig, tűkön ülve♥:)) Lesz-e Styles bébi vagy nem lesz Styles bébi? - ez itt a kérdés♥!:)

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
  3. szerintem nem:DD kerlek mond h nem terhes hogyha hasznaltak "gumit" ahogy Harry irta akk nem lehet:DD

    VálaszTörlés