2012. augusztus 18.

31. fejezet

Sziasztok! Elnézést, hogy megint egy összedobott résszel jöttem, de nem voltam itthon tegnap. Hajnali kettőkor értem haza és akkor fejeztem be a fejezetet. Lehet, hogy rövid, de össze kellett szednem a gondolataimat álmosságomban. Továbbra is köszönöm a sok-sok megjegyzést és a díjakat! Ki fogom majd tenni őket. A következő rész kedden fog jönni. 

Ismerős fiú?!
Megtettem az utolsó pár lépést a lépcsőn lefelé. Szembe néztem Harolddal, aki éppen valami idióta viccet mesélt Ashleynek. Honnan tudtam ezt? Láttam a fején. Ismertem.

Harry szemszöge
Épp valami idóta faviccet meséltem Ashnek és próbáltam nevetésre bírni, amikor véletlenül – teljesen véletlenül – a lépcső felé. Fültől-fülig mosoly terült a fejemre és büzske voltam. Végig néztem a lépcsőn lejövő lányon, aki az én barátnőm volt. Lehet féltékenykedni. Hullámos haja lágyan omlott a szép kis vállára, az én általam kiválasztott kék ruha kihangsúlyozta a derekét. Milyen költői vagyok!

- Levonszolnád már azokat a szexi lábaidat? – türelmetlenkedtem. Bár megbántam már, hogy kimondtam ezt a mondatot, anya is meggyilkolt párszor a szemével.
-Türelem rózsát terem. - milyen bölcs. – Esetedben szexi lábakat. – felnevettem. Oké, inkább lónyerítésnek hallatszott a dolog, Diana hasba is vágott.
- Indulhatunk? – csapott rá anyu a kezemre, ami a barátnőm fenekén pihent.

Átsétáltunk Ashék házba, ahol az összejövetelt tartották. Mindig szoktak kertipartit tartani, ha hazajövök, ami nem sűrűn fordul elő. Kicsit lemaradtunk, így anya nem csapott rá a kezemre és nem gyilkolt meg gondolatban, ha a kezem egy formás popsin pihent.

Ettünk-ittunk, tartottam beszédet, szórakoztunk, anya tudta nélkül sört ittunk. Nem is gondoltam, hogy a csajok szeretik a sört, de ezek szerint igen. A medencébe lógattuk a lábunkat. Ash jelent meg a hátunk mögött, egy pohár üdítővel.

- Abba kéne hagynod az ivást. – vette el tőlem a sörösüveget. – Amúgy, hogy kerültetek ti délelőtt a medencénkbe? – igazította meg szőke haját.
- Meglepetést szerveztem és ide kerültünk. – cirógattam meg Dia combját. Kezem csak feljebb és feljebb csúszott.
-  Szobára! – kiabált mellettünk Ash. Nem vagyunk süketek, szóval megértettük volna kiabálás nélkül is.
- Benne vagyok! – kajánul mosolyogtam és már pattantam is fel.
- Beszélhetnénk előtte? – húzott félre Ash.

Diana szemszöge
Visszamentem Harryékhez pihenni. Vajon miről beszélhetnek? Bízom bennük. Talán. Betettem a fülhallgatóimat és dúdolni kezdtem az éppen lejátszott dalt, aztán már énekeltem.

You said you needed a little time for my mistakes
It's funny how you use that time to have me replaced
Did you think that I wouldn't see you out at the movies?
Whatcha doing to me?


Az ajtónak háttal ültem, úgy bámultam ki az ablakon. Végeztem a sorokkal. Valaki becsatlakozott.

You're taken' him where we used to go
Now if you're trying to break my heart
It's working 'cause you know
That, that should be me holding your hand

- Beszélnünk kell. – tette kezét a vállamra.
-  Mi van Ashel? – fordultam felé.
-  Ashley jár valakivel.
- De kivel? – valamelyest megkönnyebbültem, mert ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy nem fog ráhajtani Hazzára. Meg amúgy is, ha ráhajtott volna, biztos kitépem a festett szőke haját. Még mindig nem szimpatikus, de ez gondolom sok mindenkinek lejön a stílusomból amit az Ő társaságában alkalmazok.
-  Nem fog tetszeni, de …

Kisebb sokkot kaptam, amikor meghallottam a számomra is ismerős fiú nevét. Csak az járt a fejembe, hogy miattam van itt, és az én életemet akarja megkeseríteni.

4 megjegyzés:

  1. Rövid,de imádom♥:)
    Harry és a költőiség...ch,és nem beképzelt a srác:) :P
    Megkönnyebbültem,hogy Ashley valójában nem Hazzára akar ráhajtani...csak ezt nem tudom vagyis nem sejtem,hogy az az 'ismerős fiú'.

    Várom a folytatást,nagyon is!:)♥

    Mace

    VálaszTörlés
  2. Na erre nagyon kiváncsi leszek!:000

    VálaszTörlés
  3. Pleeeaasseee a kövit :) nagyon kiváncsivá tettél :D
    És amúgy el kell mondanom hogy imádom ezt a blogot mert nagyon tehetséges vagy és nagyon tetszik ahogy írsz ;)

    VálaszTörlés