2012. július 25.

21. fejezet

Elérkezett a legújabb rész is. Próbálom megint felvenni a tempót és hosszabb részeket írni, nagyjából ez most sikerült is. Ne utáljatok, nem szeretnék gonosz lenni, de ezentúl lesz egy határ: 6 hozzászólás után jön az újabb rész. Tényleg nem akarok gonosz lenni, de szeretnék visszajelzéseket kapni, hogy mit lehetne javítani , és hogy érdemes-e folytatni.

Harry és Emma lehetséges csókja
Alig aludtam valamit, egész végig forgolódtam és gondolkodtam. Végül úgy döntöttem, ötkor felkelek és csinálok valami reggelit. Palacsintát sütöttem, ami nem épp az erősségem. Legalább húsz darab a földre esett, a többi húsz pedig megégett. A maradék öt darabot próbáltam épségben tartani. Elővettem a lekvárt, a mogyoróvajat és pudingot is főztem. Volt citrom is, így limonádét is készítettem. Megterítettem, majd az ablakon bámultam ki. Gyönyörű idő volt, mondhatni forróság. Sokáig álltam a konyhapult mellett, egyenesen kibámulva az ablakon keresztül. Valahogy minden megszűnt körülöttem – csak annyit éreztem, hogy valaki puszit nyom hátulról a fejemre.

-    Jó reggelt! – valahogy megfordultam a szoros ölelésében és úgy köszöntem neki. – Hogy vagy?
-   Másnaposan. – még mindig bűzlött a lehelete az alkoholtól, kénytelen voltam befogni az orrom.
-   Moss fogat, légy szíves! – továbbra is be volt fogva az orrom.
-   Ezt elengedem az fülem mellett. Kell a segítséged. – megijesztett a komolysága, de tudtam, hogy Harry Stylestól sosem számíthatok semmi életbevágóra. – Szóval, az új kislemezünk a Gotta Be You lesz, amit pár nap múlva elkezdünk forgatni. Nincs még helyszín, és gondoltam, te tudsz egy jó helyet errefele. – tekintett ki az ablakon.
- Ami azt illeti, tudok. Lake Placid a hely neve. Legtöbbször táborozni szoktak oda menni, de van ott egy hatalmas tó és rengeteg faház. Szerintem az jó lenne. – kimásztam a kezei közül és a nappaliban helyet foglaló dobozomból elővettem egy képeslapot, amin az előbb említett helyszín állt. Tudni illik, hogy mániákusan gyűjtöm a képeslapokat, szinte mindenhonnan van már egy.
-  Hmm.. – nézte meg jobban a képeslapot. – Nagyon szép hely. Szólók is a srácoknak, hogy megvan a klip helyszíne.

Harry elment telefonálni. Ezután reggeliztünk, majd SpongyaBobot néztünk. Egész jó kis mese. Ezután meghallgattuk a legújabb dalokat, megnéztük a legújabb klipeket. Elröhögtünk rajtuk, persze kritizáltuk is őket, de egy-kettőn fennakadt a szemünk. Például Cheryl Call My Name klipjén. Főleg Styles lepődött meg rajta, aki személyesen is ismeri Cherylt.

A banda hétvégén kezdi el forgatni a klipet, addig Los Angelesbe mennek egy-pár interjúra és megjelenésre. Addig én itt maradok és tanulok. Régóta vagyok magántanuló, amit utálok, mert egyedül érzem magam, de nincs mit tenni. A tanulás mellett egy kis pékségben dolgozom, és tavaly a Starbucks alkalmazottja is voltam.

Elteltek a napok. Én mindent megtanultam, amit kellett, és a fiúk is elvégezték a dolgukat. Megkértek, hogy legyek ott a forgatáson – konkrétan Lea vett rá erre is. Vele együtt mentünk a tóhoz, ahol már minden kész volt a kliphez, már csak a fiúk hiányoztak. Akiket nem sokkal később meg is találtunk a lakókocsijukban, pár lány társaságában. Oké, nem vagyok féltékeny fajta, de most az lettem. Ez csak egy videó, nyugi. Ez csak egy videó.. ismételgettem a fejemben a szavakat.

Összeismerkedtünk a lányokkal. Lea próbált azzal a csajjal dumálni, aki Zaynnel fog majd összejönni, én viszont csak ültem magányosan. Időközben Eleanor is befutott, egyedül vele tudtam most beszélgetni.

Zavar még a tény, hogy volt egy lány, Emma, aki Harryvel lesz majd együtt. Ez csak egy videó – mondtam már, nem? – de láttam, ahogy a csaj ránézett. Már szinte le is vetkőztette a szemével. Undorító.
Végig őket figyeltem, és ahogy láttam, Haroldnak sem volt ellenére a közeledés. Szimpatikus volt a lány, de ezek után az én barátságomra ne számítson. A forgatás első napjának legvégén már csak a kettes jelentek maradtak: egy jelenet Zaynnel és a klip-béli csajával és egy Harryvel és Emmával. Nem is volt ezzel semmi gond, amíg a rendezőnek nem támadt egy isteni ötlete.

-   Harry, csókold meg Emmát. – utasította Haroldot, aki a csók szó kimondása után reményteli tekintettel nézett rám.

7 megjegyzés:

  1. Sziaaaaa:) Örülök, hogy rátaláltam a blogodra, tetszik ahogy írsz. Kíváncsi vagyok most mi lesz:D Csókot!Csókot!..:D Siess kövivel,várom!!:) Zsófi:)Xx
    U.i.:nagyon tetszik a design, olyan egyedi,szép és mégis egyszerű:) Te csináltad?:) Ha szeretnél nekem segíteni egy kicsit, azt megköszönném. Ugyanis nemtudom,hogy hogyan kell olyan menülinkeket csinálni(pl:főoldal,szereplők,stb.). Ha nincs kedved, persze elfogadom és bocsi hogy így rögtön letámadtalak ezzel,csk amikor idekattintottam nagyon megfogott a blog stílusa:)

    U.i.2: mondtam már hogy várom a kövi részt?:D SIESS!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a dicséretet. Igen, ezt most kivételesen én csináltam. Szívesen segítek, és nem támadtál le :)
      Sietek a résszel :)

      Törlés
  2. szuper lett, szeretem ahogy írsz ;) és az egész blog nagyon igényes, precíz ;)

    VálaszTörlés
  3. Na kiváncsi leszek mi lesz itt..:D Várom a kövit!*-*

    VálaszTörlés
  4. aztaa imádtam de komolyan.
    nagyon jó lett és a fogalmazásod.
    0 10-es skálán 11-es

    VálaszTörlés
  5. húú nagyon jó rész mint mindegyik ;)

    VálaszTörlés
  6. Szia nagyon jó rész lett....kíváncsi vagyok h mi lesz itt még :D szeretem ahogy írsz :P
    ha van kedved nézz be hozzám is új részem van :D

    VálaszTörlés