2012. július 14.

19. fejezet

Ismét jelentkezem. Az a rossz hírem van, hogy holnap lehet, hogy nem lesz rész, és mivel elutazom, egy hétig biztosan nem leszek. Nos, próbálok majd nethez jutni, de ennek az esélye nulla lesz, de próbálkozom. Ma felkerült az új kinézet, amit a barátnőm, Lana készített. Köszönöm neki, csodás lett! Amint visszajövök kicserélem a szereplők képét és kicsit rendbe szedem a dolgokat. Holnap még felnézek, és ha a pakolás közepette lesz időm, postolok mindenképpen. Sziasztok! :)

Boldog szülinapot! 
A fejét a vállamra tette. Villámgyorsan csaptam le a laptop-ot, nehogy meglássa. Van neki elég problémája nélkülem is.
    - Látni akarom. – kezével a készüléknél hadonászott, de valahogy sehogy sem tudta megkaparintani.
     - Mit? – értetlenkedtem.
     - Amit olvastál.
    - Szerintem nem akarod azt te látni. – néztem fel rá, és szomorúan gondolkodni kezdtem. Végül felhajtottam, és megmutattam neki az üzeneteket. Hallottam, ahogy halkan, magában olvassa mellettem. Közben én a szememet törölgettem.
-  Ugye nem veszed ezeket komolyan? – nézett rám, majd átült mellém. – Figyelj, ezeknek semmi alapjuk sincs. Csak azért kapsz ilyen üzeneteket, mert a közelünkben vagy. Irigyek rád. Ennyi. Ezért ne sírj. Hiába utálnak téged, attól én még nem foglak utálni. – egy öleléssel jelezte, hogy minden rendben lesz.

Harry szemszöge
Dianát kiborította, hogy ennyi utálkozó üzenetet kap. Nem is csodálkozom. Abszolút nem értem ezeket az embereket. Még annakidején nekem is küldtek ilyeneket és rettenetesen fájt, úgyhogy valamennyire tudom, milyen érzés.

A héten – pontosabban holnap – lesz Lea születésnapja. Meglepetésbulit szervezünk neki, amíg El és Dius lefoglalják. Találtunk egy szuper kis klubot, amit kibéreltünk. Niall hozza a kaját, Zayn és Liam a díszítést, Lou és én pedig a zenéről gondoskodunk. Kiderült, hogy Justin barátunk tud énekelni. Előkotortam Diana pár dalát, átírtam fiú-verzióra és odaadtam Jusnak, hogy énekelje el őket.

Már két órája a díszítéssel foglalkozunk, viszont El felhívta Louist, hogy már nem sokáig tudják fenntartani Leát, így sietnünk kell. Egyszerűen itt szarakodunk mindennel. Zayn majdnem leesett a létráról, miközben elfogadható kinézetet próbált varázsolni a teremnek. A tortát nemrég hozták meg, mert elfelejtették megsütni. Tényleg ennyire hülyék az emberek manapság?

Lassan kezdődik a buli és mindenki átöltözött már. Szerencse, hogy nem vagyunk csajok, különben kinyírnám magam. Képzelem, mennyit készülődhetnek ők. Ruhavásárlás, smink, haj.. á, én nem értem a női dolgokat. Én csak felkaptam egy egyszerű fehér pólót, egy nacit és egy sapkát. Tudom, hogy azt terjesztik, van egy bizonyos jelentése annak, ha sapkát veszek, de ez nem igaz. Divatból nem hordhatom? Gondolkozom.. inkább leveszem, mielőtt a fiúk piszkálni fognak. Majd a buli után megint a fejemre rakom.

Caroline ismét zaklat. Lassan egy éve, hogy elkezdtünk járni, és már réges-régen szakítottunk. Mit nem bír ezen megérteni? Egyfolytában üzeneteket küldözget, pletykákat terjesztget rólam. Én már rég elfelejtettem, de Ő még nem engem. Menjen sminkelni, vagy szoláriumba, de engem hagyjon békén.

A buli nagyon jól telt. Lea valami fura nyelven üvöltözött velünk, amiről aztán később kiderült, hogy spanyol volt. Egyébként nem volt semmi probléma. Meglepődött, úgyhogy nem csesztünk el semmit. Jól néztek ki a lányok. Azok a lábak..

Rendesen bepiált mindenki. Nekem ez volt az első buli, ahol nem igazán ittam, inkább máshogy szórakoztam. Mondjuk azt, hogy Dianával. Mivel bent túl nagy volt a hangzavar, ezért muszáj volt kijönnünk a folyosóra. Leültünk egy kisasztalra és beszélgettünk. Egyre csak gyűlt és gyűlt a tömeg. Nem tudtuk, mi történt, hisz kibéreltük a helyet, de rajongók százai álltak a klub előtt. Végül abbahagytuk a bulizást, és mindannyian elhagytuk a helyet. Fotóztak, sikítoztak. Ha nem lennék hozzászokva, most benyomtam volna egyet-kettőt pár embernek. Éppen a tömeg közepén jöttünk át, amikor megláttam egy szőke hajú nőt a távolból egy fotóssal beszélgetni. Miatta van itt mindenki. Caroline.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése