2012. július 7.

14. fejezet

Szép napot .. akinek szép, természetesen. Letelt a két nap és itt az új rész. Nem bírtam ki, hogy ne tegyem fel, mert sokan kértétek, hogy hamar legyen új. Meglepődtem, hogy ennyire tetszett nektek az előző, pedig szerintem elég gyenge volt. A szereplőknél váltottam képeket, Justin is bekerült, találjátok ki, ki adja hozzá az arcát. Szerintetek mi lesz a randin? Várom a válaszokat :)

Randiajánlat
A lehető leggyorsabban elkaptam a pillantásom, és már készülődtem is. Harry még mindig ugyanott állt a szekrény mellett és engem kémlelt.

  -  Elmennél? – fordultam felé, majd a váltóruháimat kezdtem fogdosni.
-   Nem. Nem megyek el. – rezzenéstelen arccal, a szekrénynek támaszkodva nézett tovább.
  -  Ó, pedig azt hittem, hogy ma este is lefekteted valakinek a legjobb barátnőjét. – tény, hogy nem a legjobb beszólásom volt, de nem bírtam ki, hogy ne oltsam le. Valakinek vissza kell vennie a megnövekedett egójából.

Kecses mozdulattal kaptam fel a ruháimat és mentem be a legközelebbi zuhanyzók közé. Gyorsan átöltöztem, megfésültem a hajam – ami nem használt egyáltalán, ugyanis ugyanolyan kócos maradt. Lemostam a tánc közben elkenődött sminkem, felvettem a sálam, majd visszamentem az öltözőbe. Körülnéztem: nem volt sehol senki. Halkan elosontam a sporttáskámhoz.

- Mi van közted és Justin között? – majdnem szívrohamot kaptam, amikor a zöld szemek tulajdonosa mögöttem termett.
- Nem mondtam, hogy menj el? – förmedtem rá. – Amúgy meg semmi közöd hozzá, mi van Justin és köztem. – azzal megfogtam a táskámat és elmentem mellette.

Feloszlott a tömeg. Gondolom rájöttek, hogy reménytelen a srácokkal való találkozás. Niall, Justin és Lea a táncteremben egy padon ülve beszélgettek. Mindhárman fölkaptál a fejüket mikor odaértem.

-  Mehetünk? – néztem Lea felé. Furcsán éreztem magam a történtek miatt. Harrynek fájt, amit mondtak és tudom is, de nem mehetek el amellett, hogy mit tett. Leu felkapta a táskáját, elbúcsúzott a fiúktól, én viszont egy integetéssel elintéztem mindent.

Sietni akartam, hogy ne kelljen még egyszer Styles társaságába keverednem. Kint hűvös volt, de nem siettünk. Lea még kávéért is bement, én csak leültem a bolt előtt és vártam. Fogalmam sincs, mit csinálhatott eddig, de már kezdtem unni a várakozást. Felkeltem és végigmentem az utcán. Megfordultam és visszamentem a bolt elé. Ezt körülbelül hússzor csináltam meg. Szerintem nem tűntem annyira bolondnak, meg aztán nem is érdekelt, hogy ki lát és ki nem, meg hogy mit gondolnak mások. Még párszor körbejártam az utcát, aztán hazaindultam. Üzentem Leának, hogy elindulok. Elég messze voltam a lakástól, így telefonoztam útközben. Megnéztem a Twittert, a napi híreket és a beérkező hívásaimat. Kaptam egy üzenetet Justintól. Kíváncsi vagyok, mit akar megint.

Szia : ) Jó volt újralátni. Találkozzunk este a Brisbane hotel kertjében. Tudod, a kedvenc helyünkön.

Meglepett, hogy ezt írta, mert nem erre számítottam. Kedveltem Just, de úgy mint egy barátot, Ő viszont randit akart kihozni ebből. Kételyeim ellenére visszaüzentem, és belementem a találkába.

A nap további részében csak ruhákat próbáltam, végül egy egyszerű lila darabnál maradtam. Leu elvitt fodrászhoz, aki nem tudott semmit sem kezdeni a hajammal, ugyanis annyira hullámos volt, hogy csak felcsatolni tudta. Izgultam az este miatt, de minden problémám elszállt, mikor beértem a gyönyörű kertbe. Ki volt világítva minden, virágok borítottak mindent. A hatalmas medence mellett álltam és vártam, hogy jöjjön valaki.

Körülbelül tíz percet álltam ott egyhelyben, aztán úgy döntöttem, elmegyek inkább. Megfordultam és lassan kezdtem sétálni. Utoljára megnéztem a medencét és a virágokat.

-  Máris mész? – teljes fordulatot vettem a hang irányába és kifejezéstelen arccal kémleltem az előttem álló srácot.

5 megjegyzés:

  1. Továbbra is nagyon jó a történet!:DEgy kis meglepi: http://elfelejthetetlen-fiction.blogspot.hu/p/dijak.html És holnap twitteren 18:00 órától tartanánk egy kis trendet #HungaryNeeds1D . benne vagy/vagytok?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én maximálisan benne vagyok, a díjat pedig köszönöm! :D

      Törlés
  2. szijja,még most találtam rá a történetedere de nagyon tetszik,így tovább,és írnál komkit az én blogomhoz:
    http://justonedirection22.blogspot.hu/
    Köszönöm,és továbbra is olvasni fogom a blogon,grat hozzá

    VálaszTörlés