2012. július 1.

11. fejezet

Boldog júliust mindenkinek! Én imádom ezt a hónapot, mert ilyenkor van az igazi nyár, a sok-sok buli, a jó idő és a strandok is nyitva vannak már ilyenkor. Nos, a "naponta postolok részeket" tervem nem jött be, ugyanis nem volt időm, és az eddig megírt fejezetek is elvesztek. Persze nem adom fel, a következő részt már meg is írtam és igyekszem behozni a lemaradást. Ennek ellenére köszönöm az egyre több rendszeres olvasót és a sok kattintást! Olvassatok, lazuljatok, élvezzétek a nyarat!

Harry és Lea hibája
Harry szemszöge
4 hete nem láttam Dianát. Hiányzott, de tudtam, hogy most nem hagyhatom itt a srácokat. Rettentően fárasztó a turné és éjjel-nappal dolgozunk. Hiányzik a szerelem és a pihenés. A srácok kitalálták, hogy este eresszük el magunkat, és egy kis pia és kaja kíséretében nézzük meg a meccset. Nem szeretem a focit, de mivel az írek játszanak, Niall úgy érzi, muszáj néznie. Természetesen a csajok, Danielle, Eleanor és Lea is társulnak hozzánk. Igen, Lea Zayn barátnője lett, amit meg is ünnepeltünk az egyik koncerten. Konkrétan Zayn nemi szervét csapkodtuk, utalva arra a dologra.

A mai, liverpooli koncert után indulunk Amerikába, és akkor talán végre lesz időm Dianát is meglepni. Küldtem neki minden angliai koncertünkre jegyet, hátha ráér és eltud jönni, de mivel meggyógyult és csuklója is rendben van már viszonylag, elkezdtek stúdiózni. Persze, minden nap írunk egymásnak, de az nem ugyan az. Csodálkozom, hogy még senki sem jött rá a kapcsolatunkra, a sok Twitter üzenetből és a sok-sok képből. Gondolatmenetemből Niall zökkentett fel.

-  Hazza, mindjárt kezdődik a meccs, Zayn hozza a piát, te meg nyisd ki az ajtót. – fogadjunk, hogy valamelyik csaj jött.
-  Miért én? Najó.. kinyitom. – és tényleg a csajok voltak. Lea, Danielle és Eleanor sorba ugrottak párjuk nyakába, ami Niallt cseppet sem zavarta, hisz a körmét rágta, úgy várta a focit. Engem viszont zavart. Örültem nekik nagyon, de csak én voltam és Niall, akiknek nincs most itt a barátnőjük.

Az este jól telt, megnéztük a meccset, majd üvegeztünk. Tudom, elég megszokott és sablonos játék, de mivel félig be voltunk tépve elég érdekesnek is bizonyult.

-  Harry, te jössz! – fordult felém az üveg.
-  Felelsz vagy mersz? – kérdezte Zayn hülye vigyorral a képén.
-   Felelek.
-  Oké. Akkor … lefektetted már Dianát? – kérdezte, majd Eleanor és Louis beleröhögtek a kérdésbe.
-   Még nem, de tervezem. – válaszoltam szédülve.
-    Hiányzik a szex, mi? – Louis ütötte meg a vállamat, de én már annyira részeg voltam, hogy nem válaszoltam. Louis rosszabb mint egy nő, komolyan.

Az egyik fordulóban meg kellett csókolnom Leát, és nem mondom, elég jó volt. Valószínűleg csak azért , mert részeg voltam, különben nem tettem volna ilyet. Ez a kis kaland a hálószobában folytatódott, és persze mindketten csak reggel jöttünk rá, hogy mit is tettünk. Harry, ezt most nagyon elcseszted..

Diana szemszöge
Gyorsan teltek a hetek és már nagyban stúdióztam. Eddig öt dalt vettem fel, mindezek nagy része pörgős. Teljesen elfáradtam már, pedig a többiek szerint még csak most jön majd a munka java.

Harry minden koncertjükre küldött jegyet. Mikor megkaptam a hatalmas borítékot tele koncertjeggyel, majdnem leestem a székről. Tegnap volt a srácok utolsó koncertje Angliában, így gondoltam elkérezkedem és meglepem Harryt.

Másnap már a szállodához is siettem, ahol megadták a fiúk szobaszámát. Mindenhol hatalmas rendetlenség, üvegek és kaják sorakoztak. Benyitottam minden szobába, az elsőben Lou és Eleanor aludt, a másodikban Liam, Danielle, és Zayn a földön. Niall kint aludt a nappaliban, kezében egy Fantás üveggel, ír zászlóval a hátán. Gondolom, focit néztek, akkor szoktak ilyenek lenni. Már csak Harry és Lea nincs meg. Végignéztem mindent, és az utolsó szoba előtt megálltam. Vonakodva nyitottam be. Nem tudtam, mire számítsak.

Tényleg nem gondoltam semmire, pláne arra nem, hogy Harry és Lea lefeküdnek egymással. Pedig így volt. Ott feküdtek a takaró alatt, egymás mellett, egy szál alsóneműben. Megdöbbenve álltam előttük, amikor megjelentek a többiek, Harry pedig a fürtjeit birizgálva nézett fel a takaró alól.
-  Diana?

2 megjegyzés:

  1. Úr isten ez nagyon jó lett ^^ siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  2. Uristen ez nagyon jo!*-* alig varom a kovetkezot!*-*:))

    VálaszTörlés