2012. június 21.

6. fejezet

Pár szóval tudnám jellemezni ezt a részt: veszekedés, veszekedés és veszekedés. Tudom, hogy sokan nem erre számítottak, de én élvezem ezt a huza-vonát Harry és Diana között, szerintem így csak mindenki jobban szorít nekik.A Zayn-es dologra már sokan rájöttek, de nem lesz itt semmi, nyugi. És igen, Jay-Z is itt lesz, na meg Caroline is, bár Ő csak telefonon. Ez a rész kicsit hosszabb lett, de még lesz ennél jóval tartalmasabb is. Jó olvasást, remélem tetszeni fog a rész. 

Telefonhívás az extől
Nem tudtam, mit csináljak. Felvegyem? Mi van, ha Harry megharagszik miatta? Nem érdekel, felveszem. Megnyomtam a zöld gombot, majd egy női hangot hallottam meg.
     -  Harry cica, megismételjük valamikor a tegnap estét? - ennyi elég is volt. Kinyomtam a telefont, majd pár percig csak meredtem magam elé. Nem tudom, mit hittem, hisz nincs köztünk semmi Harryvel. A következő pillanatban pont Ő sétált ki a fürdőszobából. Mikor meglátta, hogy a telefon a kezemben van, megállt és furcsán nézett.
-  Mi az? Hívott valaki? – rettentő dühös lettem rá.
-  Valaki? Nem is tudom, nincs ma este dolgod? Vagy talán a tegnapi elég volt? – vágtam hozzá dühösen a szavakat, mire Ő meglepetten meredt rám majd a telefonra.
-  Caroline, igaz? Diana, tudnod kell, hogy nem történt semmi komoly.. – itt tört el a mécses. Sírni kezdtem, majd Harryhez vágtam a telefont, aki meg akart ölelni.
-  Harry, tűnj innen. Nem akarom tudni, hogy hogy henteregsz egy olyan nővel, aki az anyád is lehetne. Gondolom, nem én vagyok az egyetlen, akit még mellette csőbe is húztál. Elegem van a hülye játékaidból, takarodj! – csak ezután fogtam fel, hogy igenis kimondtam ezeket a szavakat, és hogy valószínűleg Harry soha többet nem fog velem szóba állni.

Visszavette az ingjét, összeszedte a cuccait, majd mielőtt kiment az ajtón visszanézett, és csak ennyit mondott.
-  Csak hogy tudd, én sosem henteregtem Caroline-al. Szeretlek, de ha nem tudod felfogni, akkor elmegyek. – teljesen meglepett. Nem akartam utánamenni, mert úgy véltem, szánalmasnak tartana akkor. Meg magamnak is bizonyítanám, hogy én vagyok a hülye és a seggfej. Mert ez így van. Állandóan parádézok mindenen és adom az ártatlant, miközben én szúrok el mindent.

Egész este nem aludtam. Csak ültem és bámultam ki az ablakon és néztem a telefonomat. Nem is értem, miért akarom, hogy Harry hívjon, hisz nekem kéne bocsánatot kérnem. Már a fél szememet kisírtam és fél életemet dalokba írtam.

Talán dél lehetett, amikor Annie berontott és nekem dobta a ruháimat.

-   Tudod te, hogy mindjárt jelenésed van Perrie-nél? És tudod, hogy ott lesz Jay-Z is? És tudod, hogy ha ezt elcseszed, akkor én fogom hallgatni, hogy milyen hülye voltál? – hát igen, Ő mindig is ilyen kis parancsolgatós és flegma volt.
-  Tudom, tudom, de ma nagyon nincs kedvem semmihez. – nyafogtam, mire Ő nekem vágta a párnát én pedig felkeltem. Nem tudtam, mit vegyek fel, de mivel elég jó idő volt, felkaptam egy szoknyát és egy cipőt, összeszedtem a táskámat és már indultunk is.

Izgatott voltam Jay-Z miatt, hisz Ő mégiscsak Beyoncé férje, és Ő fedezte fel Rihannát is. Remélem, azért tetszeni fog neki a dalom, és eladhatónak találja majd. Elég lassú, de érzelmes dal lett, de ha nem tetszik neki, van másik is. Annie futott a Lave-be, hogy odaérjünk időbe, de sajnos társaságunk akadt.

- Ó, sziasztok. – Jay-Z előtt állok, és mégis csak Harryt vagyok képes bámulni. Mi történt velem?
-   Diana, elkezdenéd? – förmedt rám Perrie. Én csak bólintottam, és elkezdtem énekelni a dalomat.


„Shadows fill an empty heart

As love is fading,

From all the things that we are 
Are not saying.
Can we see beyond the scars
And make it to the dawn?”

Énekeltem, énekeltem, és közben Harryt néztem, aki unott fejjel a mobilját nyomogatta. Gondolom Caroline-al üzengetett, mert tipikus olyan feje volt. Meguntam, hogy csak gitározgatok és énekelgetek, amit mindenki un, ezért elkezdtem átélni a dalt. Felidéztem mindent Daviddel kapcsolatban, a családi tragédiákat, és Harryt. Ismét egy dal, amit sírva fejezek be. Jay-Z-nek láthatólag tetszett, mert bólogatott és tapsolt.

Perrie és Jay-Z lebeszélték a dolgokat a dallal kapcsolatban, így valószínűleg megkapom a lemezszerződést. Hurrá. Miután végeztem a srácok elmentek beszélgetni, Harry pedig csak a telefonját nyomkodta. Éppen pakoltam, mikor Zayn jelent meg a hátam mögött.

5 megjegyzés:

  1. Kedves Diana!
    AZTA, AZTA, HŰHA, AZTA!!!!!!! Ez a rész fenomenális volt! Nem nyaggatlak többet azzal, hogy írj hosszabb részeket, mert most bebizonyítottad, hogy mennyi minden lehet egy rövidebb fejezetben is! Hát szóhoz sem jutok! És igazad van, a veszekedés miatt most még jobban drukkolok Diana-nak és Harry-nek. A legtöbben azt mondanák, hogy vess már véget a veszekedésnek, nem legyenek depressziósak fejezetek, de én azt mondom folytasd még ezt a huza-vonát, mert nagyon izgalmas! Remélem, ennyivel nem fejezted be a veszekedések sorát, mert én még számítok több vitára. Szóval, megint nagyon tetszett! :D
    xxx,
    Sunshine

    VálaszTörlés
  2. Sunshine: Hűha, köszönöm! Imádom, hogy ezek ketten itt veszekednek, annyira jó írni. Én, mint író szintén szurkolok nekik. A következő fejezet ismét hosszabb lesz, de viszont nem lesz depressziós - csak egy kicsit :) Köszönöm szépen a sok-sok szép szót!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, te mindig olyan szép dalokat találsz! Imádtam a fejezetet, rettentően bejön a Diana és Harry közt lévő 'elfolytott szexuális vonzódás' - barátnőm szavait idézve. Siess a következővel! Ja, és jöhet még vita is bőven, de jöjjenek már össze! :D

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon tetszett :D
    Szegény Diana :( de azért Harry-t is sajnálom :O
    Nagyon tetszik a dal :D azért az már szemétség volt Harry-től,hogy miközben Diana akit állítólag "szeret" énekel,addig ő telefonozik.
    Nagyon kíváncsi vagyok erre a Zayn-es dologra ;)
    Siess! :D

    VálaszTörlés
  5. Szia:) Tényleg nagyon jó lett:)Nagyon jól írsz:)Mindig kiváncsian olvasom az irásodat:)
    Üdv: Tami:)

    VálaszTörlés